 
                            
                                                
                            ANPC a pus la dispoziție un număr de WhatsApp pentru sesizări privind facturile greșite și debranșări
                        
                        
                                                            Stiri Nationale
                                                        
                            08/02/2022
                            
                        
                        
                            Neregulile privind facturile, debranşările din cauza neplăţii facturilor sau urgenţe care pun în pericol sănătatea publică pot fi sesizate, începând din această săptămână, direct pe WhatsApp, la numărul 0790 219 551.
„Pentru a fluidiza comunicarea directă cu consumatorii din toată ţara, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Horia Constantinescu, a înfiinţat, începând din 7 februarie, un număr special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje în aplicaţia WhatsApp, 0790 219 551”, a transmis ANPC.
La acest număr, care nu va folosi funcţia de apel video sau cu voce, sunt aşteptate mesajele scrise şi imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgenţă în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul ţării.
Este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale.
                            
                                                    
                    